-
DNI
-
GODZINY
-
MINUTY
-
SEKUNDY

-15% NA PIERWSZE ZAMÓWIENIE

Zwroty i Reklamacje – odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych bez podawania przyczyny.

Procedura zwrotu

  1. Skontaktuj się z nami na adres e-mail: info@tagshop.pl, podając numer zamówienia oraz dane do zwrotu.
  2. Odeślij produkt w stanie nienaruszonym (najlepiej w oryginalnym opakowaniu) na adres:
    tagshop.pl
    ul. Karlińska 13C/9
    78-400 Szczecinek
  3. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki.
  4. Koszty zwrotu produktu ponosi Kupujący. Nie odbieramy paczek za pobraniem.

Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wady produktu przysługuje prawo do złożenia reklamacji zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Procedura reklamacyjna

  1. Wyślij zgłoszenie reklamacyjne na adres: info@tagshop.pl, opisując problem oraz podając numer zamówienia (można załączyć zdjęcia).
  2. W razie potrzeby poprosimy o odesłanie produktu na wskazany adres.
  3. Ustosunkujemy się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od jej otrzymania.
  4. W przypadku uznania reklamacji, koszty ponownej wysyłki lub zwrotu środków ponosi Sprzedawca.

Brak prawa do odstąpienia od umowy
Zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku produktów nieprefabrykowanych, przygotowanych według specyfikacji Klienta, w szczególności produktów personalizowanych oferowanych w sklepie (np. tabliczki z grafiką, nadrukiem kodu QR, zaprogramowane tagi NFC).

Koszyk
Przewijanie do góry